Tisdag

Idag har jag jobbat på Solblomman och jag har även skrivit in lilleman där till hösten. Tänk att han ska börja på förskola, jag är verkligen inte där mentalt ännu. Det som känns väldigt skönt är att jag redan känner alla pedagoger och beundrar dem både som pedagoger och människor. Så han är i väldigt goda händer. Julian var alltså hos sin farmor idag medans jag jobbade. Nu har vi resten av veckan tillsammans bara han och jag. Två andra saker som hände idag var att jag anmälde oss till nästa kurs simskola och min högskoleansökan är inskickad, även om jag redan kommit in måste jag söka för att behålla min plats. Nu ska jag bara rota fram pappret som ska skickas in till Malmö högskola där det står att jag fått uppskov.
Såhär fin är vår lilla kille idag. Kläder från Zara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback