Bebis

Nu var det ett tag sedan jag skrev, blir lätt så när man har en bebis som har energi som jag vet inte vad. Man ska inte sitta ner en sekund, allt ska in i munnen (utom mat och gröt, haha) och just nu är han inne i en väldigt mammig period. Inte mig emot att han vaknar till när Joachim går till jobbet och han somnar om på min arm. Det är väldigt mysigt.  På dagarna försöker jag få honom engagerad i något annat men som det alltid har varit med denna lille grabben - det är kul i 2 sekunder. Vad som alltid funkar är ju dock att hänga på mammas höft. Precis som jag när jag var liten. 

Jag är så glad att det är februari nu så jag äntligen kan få shoppa igen. Självklart har jag saknat att handla men det är främst att jag stannat hemma så mycket nu som har varit så trist. Har man en bebis på sig hela tiden också blir man nästan lite knäpp. Nu ska vi börja gå på babycafe varje torsdag, utöver simningen på måndagar. Jag mår väldigt bra med rutiner så det är skönt att ha lite bokat. Träningen ska komma igång också när min hosta försvunnit. Jag har sådant spring i benen, på livet, om man kan säga så. 

Julian har börjar busa så mycket nu, haha. Han tar tag i bebis/tröja/ansikte och trycker sitt ansikte emot det som på bilden. Vi skrattar så vi gråter.
Tänkaren, haha.

Tänk att han redan sitter med vid matbordet! Åh min bebis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback