Måndag

Idag har jag och Julian varit på BVC och han är nu hela 56cm lång och väger 4650g. Så som han äter är jag inte förvånad över hur mycket han växer. Idag fick vi bilderna från fotograferingen vi gjorde när han var 1 vecka gammal. De var så fina så jag satte igång och beställde dopkort. När jag ändå var igång beställde jag även doptårta. Jag har alltid velat ha en våningstårta och nu har jag äntligen anledning till att beställa en. Det blir två våningar med polly och ahlgrensbilar mousse. Lite vågat att beställa tårta innan vi ens har hunnit få ut inbjudningarna, vi vet lixom inte om vi blir 100 eller 10 personer, haha. Men jag beställde till alla vi ska bjuda så vi får se till att folk äter en ordentlig tårtbit om inte alla kan komma. Vill inte avslöja hur tårtan kommer se ut ännu men dopkortet måste jag visa.

Vår underbara lilla grabb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback