Hemma med J

Nu är det andra dagen jag och Julian är hemma själva. Det blir mest gos och amning. Det är väldigt mysigt men samtidigt vill jag ta mig ut ur lägenheten och göra saker. Jag känner mig bara osäker angående amningen, tänk om han blir hungrig i kön på H&M, när man sitter och fikar eller mitt ute under en promenad? Självklart kan man planera och med tiden lär man sig väl hans rutiner och kan ta sig ut lite mer. Jag har bara svårt att göra ingenting. När Joachim var hemma kunde jag ändå springa runt och plocka undan, vika in tvätt, ta en snabb tur till IKEA eller vad som helst. Jag måste bara skruva ner mitt tempo och njuta av vår underbara son. 

Bäst att sova såhär tydligen, haha. La honom rakt flera gånger men han ålade runt vartenda gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback