Höstgarderob

 Julian växer väldigt fort, senast på BVC var han 60,5cm. Och idag när vi klädde på honom såg vi att alla plagg börjar bli lite korta/tajta. Han håller alltså på att växa ur storlek 56 helt och hållet. Jag insåg också att hans garderob helt saknar någon kofta eller munkjacka i någon storlek som passar nu. När jag beställde en kofta passade jag på att fylla på hans garderob med lite nya fina plagg i storlek 62/68. Lilleman har faktiskt mindre kläder än jag trodde. Alla har varit väldigt duktiga på att köpa olika storlekar så jag har inte allt för mycket i någon storlek. Fast det är väldigt kul då det lämnar utrymme för att själv komplettera med kläder som passar till de fina plagg vi redan fått och kläder som passar vädret just nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback