Tisdag

Idag har jag och denna busungen varit på mamma och baby gympa. Herregud vad det kändes bra att röra på muskler man inte använt på väldigt länge. Tyvärr har jag fått mjölkstockning så nu efter en varm dusch har vi bara sovit och försökt att amma bort det. Ja att amma är verkligen helt fantastiskt men det är också väldigt jobbigt att allt kan vara bra ena dagen och sedan är det problem dagen därpå. Jag vill amma så länge det går för hans skull men av egoistiska själ hade jag velat sluta nu. Apperopå något mycket mysigare så har Julian börjat skratta på riktigt nu, det är svårt att förklara skillnaden men om han bara log och lät "ha" innan så är det "hahaha" nu. Underbara unge.




Han har fingrarna i munnen hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback