Onsdag

Idag var jag och Julle i Lund för att hämta hem hand och fotavtrycken som vi gjorde på honom när han fyllde 1 månad. Åh vad fint det var. Jätte glad för att vi förevigade hans små avtryck, han har redan blivit så stor. När vi kom hem beställde jag bröd till dopet, bokade in ett besök i församlingshemmet och började att vika servetter. Jag ska vika 100 små dopklänningar och skjortor så det kan vara bra att börja i tid. Jag tyckte att jag kom långt idag men när jag räknade efter var där bara 20 små servetter som var färdiga. Men gör jag 20 varje dag så hinner jag färdigt denna veckan iallafall. 


Så glad att vi har dessa minnen förevigade.


Vika vika vika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback