Julian

Det har varit fullt upp här hemma på senaste. Vi har förberett och haft dop för 90personer och lilleman har fått sin första vaccinations spruta. Åh vad det gjorde ont i hjärtat när han fick sticken men som tur är lugnade han sig efter någon minut. Vill alltid skydda dig min älskling. Han har inte fått några symptom ännu förutom att han sovit lite mer. Dopet ska få sig några egna inlägg. Jag har fotat allting och vill göra en liten fotobok som minne. Jag fick en present på Julians dop- en bok med allt från evenemanginbjudan, första ledtråden till den färdiga babyshower. Det känns så roligt att kunna sätta sig ner och titta igenom och minnas den underbara känslan. Dagen för min babyshower var verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv.

Vår stora kille sitter själv.


Och han har börjat leka med sina leksaker.

Nu vaknar lilleman så jag får fortsätta skriva senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback