Vår kille

Idag går vi in i vecka 28 och det är endast 12 veckor kvar tills vår lillbus kommer. Det hände en rolig sak igår. Jag låg hemma i princip hela dagen och pysslingen var igång konstant och sparkade och dansade. Det finns ingen härligare känsla men helt plötsligt blev jag orolig -han har varit igång hela dagen, borde han inte vara trött? Ska han inte sova lite? Samtidigt som jag bara vill att han ska röra på sig och bekräfta att han har det bra. Alltså snacka om att man är störd, han sover och vilar precis när han vill och behöver... Herregud, jag tänker konstant på honom redan, vill att han ska ha det bra och vara nöjd. Vår älskade lilla kille.

Och vår älskade lilla tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback