Morfar shoppar

Min pappa kom hem från USA igår och han hade köpt så himla fina saker till vår lillkille. Jag bad honom köpa i lite större storlekar så han inte växer ur allt direkt. Så han fick några plagg från 3månader men de flesta i 9-12månader. Helt perfekt till nästa vår och sommar. Han kommer bli så fin. Jag har fotat en del så nu blir det en bildbomb.

Dräkt från Ralph Lauren.
Denna pyjamasen har jag gått och klämt på flera gånger.
Munkjacka till svala kvällar.
Ännu en fin sommardräkt.
Alltså hur fin är inte denna munkjacka? Åh
T-shirts till vår cooling.
Fler fina t-shirts
Färgglada pikéer.
Och slutligen en underbar jacka i lite större storlek som kommer vara bra till nästa höst. Han fick yttligare några tröjor,chinos,shorts,strumpor och en keps. Min pappa kanske är en större shopoholic än mig haha, tusen tack morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback