Bugaboo

Jag tror inte jag har visat minis fina vagn. Nu hade vi möjligheten att köpa den i nyskick men för ett riktigt bra pris. Så det kunde inte bli bättre. Jag har hela tiden varit inne på att ha en bugaboo, det finns självklart väldigt många andra fina vagnar men detta kändes rätt för oss. Jag tänkte välja ut minis kläder att ha på BB snart så vi kan tvätta och packa ner det i hans skötväska. Jag tänker att vi har med oss skötväskan med hans saker och en separat väska med kläder och annat till oss. 




Kommentarer
Petra säger:

Var köpte du den och vad kostade den?!

2015-05-29 | 11:21:00
Anonym säger:

Den där är en gammal modell som det kan vara svårt att hitta reservdelar till numera. Nu borde satsa på en cameleon 3 istället, bättre körkänsla och finner samt att den går att köpa reservdelar till :)

Svar: Det vet vi :) ja just nu fungerar allt felfritt. Skulle något gå sönder satsar vi på en ny vagn istället för att försöka hitta reservdelar så vi håller oss till denna sålänge den går :)
AnnaJohanna

2015-06-06 | 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback