Vi ska flytta

Med blandade känslor lämnar vi vår underbara lägenhet. Vi har precis fått möjligheten att flytta in i en oerhört välplanerad 3a, forfarande på markplan och endast två dörrar bort. Vi bor i en totalrenoverad lägenhet med lyx som värmegolv i hall och badrum. Vi har spottar i varje rum. Allt är välplanerat, vackert och precis som vi vill ha det. Men att vi får möjligheten att flytta in i en trea med oerhört stor potential gör mig ändå väldigt lycklig. Badrum och kök kommer vi att totalrenovera inom ett år. Det har hängt med oerhört länge och behöver rustas upp. Men igår när vi var inne i lägenheten för första gången blev jag ändå positivt överraskad. Det är ett vackert gammalt vitt kök med ljusgråa luckor och badrummet går i klassiskt vitt. Som sagt, behöver renoveras men jag ser definitivt charmen i detta och efter en omgång färg och nyslipade golv kommer det fungera väldigt bra. Sovrummen gör vi om direkt medans vi endast målar hall, garderoben i hallen, kök och vardagsrum för att sedan gör om rum för rum precis som vi vill ha det. Vi har redan många roliga idéer och jag ser fram emot den kommande tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback