Vår pojke

Idag har halva graviditeten gått förbi och det är alltså endast 20veckor kvar innan vi får träffa vår nya familjemedlem.  Idag fick vi se honom igen. Vi ska alltså få en liten pojke. Det känns jätte mysigt, oväntat och helt plötsligt verkligt. Jag ska bli mamma, till en liten pojke. Av någon anledning trodde jag vi väntade en liten flicka så det kom lite som en chock när jag såg att det definitivt inte var en flicka där inne. 
Men det känns underbart. Nu börjar sökandet efter det perfekta namnet och jag kan äntligen börja handla till vår prins.



Kommentarer
Amanda säger:

Stort Grattis! Så himla mysigt!!

2015-03-18 | 09:26:36
Bloggadress: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback