Rörelse

Sedan några dagar tillbaka har jag börjat känna små buffar i magen. Jag är ganska säker på att det är vår bebis som äntligen börjar kännas vid. Just i denna stund känner jag som om vår lilla gör en kullerbytta i magen. Fullkomligt älskar denna känslan. 

Jag börjar känna mig mer känslosam och blev jätte ledsen igår när jag inte kunde hitta min bankdosa. Jag kände mig verkligen uppgiven och sårad över att jag inte hade lagt den på det vanliga stället, haha helt galet. 
Även om min mage syns mer och mer så har jag inte gått upp ett enda kilo. 

Världens sötaste pyjamas från Ralph Lauren till vår bebis.


Kommentarer
Therese säger:

Hej :) har en liten fråga, jag har själv denna pyjamas till min son som vi fått. Tänkte sälja den nu när den är för liten. Men vet du om den är äkta? Tacksam för svar. :)

Svar: Hej ja jag vet att denna är äkta då jag köpte den själv på Ralph Lauren i USA förra våren :)
AnnaJohanna

2015-05-08 | 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback