Bebis

Nu är vi alltså inne i mitten av vecka 19. Magen syns nu hela dagarna men den gör en förvandling under dagen. Den börjar väldigt liten på morgonen och efter varje måltid blir tröjan tajtare. Efter middagen spänner det ofta väldigt mycket och då kan jag inte ha någonting som trycker på magen. För två dagar sedan låg vi och "oljade" in magen och då tyckte både jag och Joachim att vi kände en buff. Imorse kände jag något väldigt tydligt som buffade där inne. Hoppas på att det är bebisen som börjar röra på sig så vi känner det nu. Jag har dock inte känt något "fladder" som många beskriver det som. 
Just nu är det nedräkning till RUL och jag vill bara spola fram tiden, vill veta att allt är bra med vår pyssling och förhoppningsvis få veta om det är en liten flicka eller pojke där inne. Jag och Joachim tror olika, vilket alla i vår närhet också gör. Ett vad mellan våra föräldrar är till och med lagt då båda sidor är säkra på sin sak. 




Kommentarer
Anonym säger:

Tror det är en flicka 😃

2015-03-07 | 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback