Vecka 33

Nu är vi i slutet av vecka 33 och jag känner mig definitivt gravid. Jag är stor och tung. Det drar i magen och strålar neråt. Jag har ganska mycket halsbränna, svårt att sova och omänskligt trött. Det är fantastiskt att min kropp gör ett barn just nu men det börjar bli lite påfrestande. 
Jag börjar trappa ner lite på jobb nu och slänger mig inte längre på varje jobbtillfälle som ges. Står jag upp länge får jag väldigt ont i fötterna, sitter jag ner trycks allt ihop. Den perfekta kombinationen är att sitta i en stol man kan luta bak så magen sträcks ut - magiskt!
Kläderna har nu gått från att vara väldigt tajta till att inte komma på överhuvudtaget, haha. Som tur är kommer mamma till undsättning med toppar som är lite längre och klänningar som passar vid magen. Gravidtajts är en favorit just nu och känns som en gudagåva.

Svullo
Pappa-to-be kom och mös med oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback