Note to self

Renovera inte mer nu, haha. När vi flyttar till hus kan vi få måla om några väggar men ingenting mer. 
Det är oerhört påfrestande att renovera. Tur i oturen så är sommaren en stor besvikelse hittills. Men i Juli får det gärna vända och den 8 Juli har jag satt som inflyttningsdag så efter det ska vi kunna njuta av sommaren 2015.

Allt i livet blir mycket lättare när jag får skriva mina listor. (Och det är väl det jag kan bidra med förutom att sopa och plocka undan lite) Varje rum har en egen sida i mitt block och det känns så oerhört skönt varje gång man kan pricka av ett moment som är färdigt. Och vi är på rätt väg! Jag är så oerhört tacksam över Joachims snickar-kunskaper och våra familjers hjälp. Det hade inte gått utan dem. Nu babblar jag mest men jag ville bara påminna framtida Joachim & AnnaJohanna om att inte ta er an fler renoveringsobjekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback