Underbar dag

Vart ska jag börja? Igår morse var jag färdig 9:15 och väntade spänt på första instruktionen. Jag skulle sätta mig i bilen och köra till Limhamn. Där väntade Felicia och Camilla på Espresso House och bjöd mig på frukost. Efter en timme fick jag ett nytt sms om att sätta mig i bilen igen och knappa in en ny adress i gpsen. Jag fick nu en underbar fotmassage hos en av mammas vänner som är massör. Jag satt i deras underbara trädgård under ett parasoll, drack vatten och mina svullna fötter behövde verkligen lite omvård. Efter detta skulle jag gå och byta om till något fint, jag skulle nu köra till emporia och öppna kuvertet jag fått dagen innan. Där i låg 500kr och jag blev beordrad att köpa något fint till lilleman. Nästa stopp var Ica-butiken vi handlade i under min uppväxt. Jag skulle leta efter 1:an och 2:an. (?) Och det var inte förrens här som jag förstod att detta var mer än en lyxig dag för mig själv. Där stod först Kicki med en stor 1s på lexingtons barn påslakan sen stod Mimmi gömd med nummer 2 stort skrivet på  lexington örngottet. Här fick jag en bindel för ögonen och sattes i bilen. Efter en liten omväg körde vi in på vår uppfart och i trädgården väntade min närmsta familj och vänner. Det var min babyshower! Dessa människorna har lurat mig något extremt och jag kan fortfarande inte riktigt förstå hur de har kunnat smyga såhär i veckor och nästan månader med planeringen. 

Jag skulle ta en selfie vid varje instruktion, här har jag precis kommit fram till första stoppet. 





Vi fick helt underbara presenter.
Ska visa allt ordentligt senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback