Nyfiken

Idag jobbade jag på MFF och när jag kom hem fick jag ett sms från mamma om att gå till brevlådan. Där väntade en lapp med en ledtråd. Tillslut hittade jag ett brev tillsammans med instruktioner. Sista punkten löd "Då du är den mest nyfikna och luskande personen jag vet har Joachim ingen aning om detta" haha min mamma känner mig väl. Stackars Joachim hade fått ge mig ledtrådar hela natten om han vettat minsta lilla. Imorgon ska jag alltså vara nyduschad, hungrig och med packad väska 9:15. Jag är väldigt nyfiken och då det i brevet står om min resa att bli mamma känns det som att det är något relaterat till det. Men jag är chokad över att jag lyckats bli så överraskad redan, jag tycker ändå att jag brukar vara ganska bra på att känna efter om något lurt är på gång. Och mamma som jag umgås med nästan varje dag har verkligen varit iskall. 

Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback