7 dagar kvar

Idag är det exakt en vecka tills vår skatt är beräknad. Och imorgon flyttar vi in i lägenheten ordentligt. Just nu färdigställs badrummet. Små saker som lister och spottarna är dock kvar och det är sådant som får komma med tiden. Jag är väldigt glad att lillemans rum är färdigt, vårt sovrum likaså och allt i köket är inkopplat. Nu vill vi verkligen att han ska komma men för varje dag som går är vi ett steg närmre en helt färdig lägenhet så därför känns väntandet inte helt olidligt ännu. Även om det är ytligt så hade det varit väldigt skönt att hela lägenheten skulle vara färdig tills han kommer. Men längtan efter honom är större än något annat så självklart vill vi bara att han ska komma NU.


Hans fina rum.


Känner mig sprängfärdig, vi får låna min farbrors lägenhet just nu då de varit bortresta en vecka och kommer hem imorgon. Det har varit guldvärt.

Fick paket på posten från min kusin i Stockholm, så himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback