Tankar

Jag fullkomligt älskar att vara gravid. Detta är något vi längtat efter länge. Vi ser fram emot alla förändringar som kommer ske nu när vi blir en familj påriktigt. Tyvärr tycker jag att det är jättesvårt att "bara njuta". Självklart är man orolig och det kommer upp tusen funderingar varje dag. Varför fick jag ont i ljumsken? Kan jag redan ha foglossningar? Vad var det som kändes i magen? Mycket känns i kroppen och dessutom är man extra uppmärksam på allt som händer nu. Ingen graviditet är den andra lik och därför är det jätte svårt att googla eller fråga sig fram. Helst hade jag velat veta "Nu kommer du känna en molande värk i ryggslutet från och till i några veckor. Detta pågrund utav...." Ja jag vill ha svar på allt och veta exakt vad det är som händer. Det är självklart omöjligt och jag får förlita mig på att min kropp anpassar sig på bästa sätt för att kunna förlösa en fullt gången perfekt bebis.


Vi tre i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback