Ett sidobord

Jag har varit väldigt sugen på ett vitt sidobord till sängen alternativt soffan. Då vi inte har några nattduksbord vore det smidigt att ha något litet flyttbart att ha vid speciella tillfällen. Exempelvis idag när jag stannat hemma från jobb pågrund utav att illamåendet tog över igår och min kropp inte fick behålla någon mat eller dricka. Nu har jag (min mamma & Kent rättare sagt) laddat upp med vatten att smutta på, äpple i små bitar, digestivekex och grönsakssoppa och då vore det väldigt praktiskt med ett litet bord vid min sida.
Jag har funderat på DLM bordet från HAY.

Klassiskt snyggt.

Modellerna ovan finns på systrarna grene. Gillar dem båda starkt så när jag kommit på benen igen ska jag åka och titta på dem och se om någon av de kan vara ett alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback