Skötväska

Nu ska inköpslistan till vår bebis börja bockas av. Jag har bara längtat efter att denna tiden skulle komma. Då jag är väldigt flickig eller pojkig i min smak gällande kläder och inredning måste jag vänta en månad till innan vi får svar på vad vår pyssling är. Men visst är det annat som ska köpas också. Jag har tittat mycket på vilken skötväska vi ska ha. Denna väskan kommer hänga med oss i några år nu. Därför vill jag att den ska vara stilren och passa in i de flesta sammanhang. Jag vill även att Joachim ska känna sig bekväm med den. Efter att ha tittat runt på olika shoppingsidor och forum kom jag över denna underbara skötväska från Skip Hop




Svart med guldiga detaljer. Klassiskt och snyggt. Jag gillar att den har tolv olika fack så man kan dela upp sakerna och det inte bara blir ett stort kaos med allt möjligt.  Jag gillar även att man kan ha den över axeln men även bära den i de kortare handtagen som en handväska. Jag beställde precis vår från lekmer då den är slutsåld på de flesta andra sidor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback