Första gången jag kände bebisen?

Ikväll tyckte jag att jag kände något i magen som jag inte känt förr. Jag förklarade det som att en bubbla sprack. Men jag tänkte att alla pratar om en mer kittlande känsla så det var säkert ingenting. Men nu gick jag in på gravidappen och vad står det? Jo att många känner efter första rörelserna nu och att vissa förklarar det som att en bubbla spricker. Helt galet att jag använde samma ord som dem utan att veta det! Tänk om det verkligen var vår mini jag kände? Åh längtar efter mer.


Jag som inte tycker att det är någon jätteskillnad när jag tittar ner på min mage om dagarna, lite mullig har man ju blivit men syns det verkligen? Jag tog denna bilden ikväll och det satte allting i ett annat perspektiv. Där har vi definitivt en bebismage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback