Framtida hus

Trots alla känslor och all stress vi gick igenom när vi renoverade vår lägenhet så börjar vi längta till hus. Det positiva är att vi har lärt oss så mycket mer om varandra, hur vi jobbar och hur vi ska kunna göra våra drömmar verkliga tillsammans. Vi kommer inte köpa ett renoveringsobjekt. Med våra visioner vet jag att vi kommer göra om allt i vårt kommande hus MEN vi ska trivas i hur det ser ut från början och sedan ta 1 rum i taget. Lägga upp en plan först av allt och inte förlita oss för mycket på andra. Vi har fått så oerhört mycket hjälp i våra renoveringar och det är vi mer än tacksamma för men det är mycket bättre att sätta höga krav på oss själva än på våra nära och kära. När jag såg detta kontoret blev jag så oerhört sugen på vårt egna hus. Kan man få kopiera det rakt av? Jag tror vi måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback