First day Of christmas

När jag var liten firade man jul den 24 december. Nu när familjen blivit större på alla sätt och vis och vuxit på olika håll så är julen snarare 1 vecka än 1 dag. Den 24 december är fortfarande väldigt speciel för mig och firas hemma hos min moster med mamma och mina kusiner som vanligt. Förra året berättade vi att jag var gravid på julafton och då var det så himla nytt men vi hade sett vår lilla Julian på ultraljud och kunde inte låta bli att berätta att han skulle vara med julen 2015. Även om det fortfarande är några dagar till julafton så börjar julfirandet imorgon. Julian klär sig i Nisse-kläder för att komma i stämning som är från moster Mimmi. Man ser hur det lyser bus från denna lilla killen.





Man måste äta på allt såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback