Bara vara

Nu förtiden hänger jag och Julle mycket hemma. När jag tänker tillbaka några veckor förstår jag inte hur jag orkade, vi var ute på stan och flängde runt vartenda dag. Nu är vi lite extrema med att sitta hemma men mycket beror också på att vi inte bytt till vinterdäck ännu och då känner jag mig inte säker på vägen med en liten i baksätet. Inte är det lagligt heller för den delen. 1 december ska man ju egentligen ha vinderhjul. Men imorgon kommer våra däck ifrån Stockholm och då ska vi äntligen byta. Men som sagt, vi har mest hängt hemma vilket resulterar i mjukiskläder och pyjamas. Men Julians garderob bara skriker efter att användas, han har så mycket fint i storlek 62/68. Tur att det är mycket roligheter som händer framöver så han kan få använda alla sina små outfits.

I måndags var vi på BVC så då kom vi ur våra hemma kläder iallafall. Julian hade på sig en helt ny GANT body i storlek 62 och den var nästan förliten!!! Men inte så konstigt när han nu väger 6,7kg och är 65,5cm lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback