Bara vara

Det är så underbart att vara hemma med mina killar. Vi bara myser om dagarna. Vi får besök, fikar, tittar på breaking bad och fikar lite till. Känns som att jag lever på kanelbullar och chokladbollar, kanske inte optimalt när jag längtar tillbaka till sina vanliga kläder, haha. I fredags lämnade vi huset för första gången och åkte, helt galet, till malmöfestivalen. Vår kille sov hela tiden men jag kunde inte slappna av förrens vi var hemma i vår lilla bubbla igen. Men det var skönt med lite miljöombyte och den alltid så fantastiska fisktacosen kan man ju inte missa. 
Pappa-maffian.

Idag trillade äntligen Julians navel av, fy vad den luktade äckligt dessa senaste dagarna. Vi ska på newborn fotografering på onsdag så det är väldigt skönt att den hann trilla av innan dess!

Mina killar håller hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback