8 Augusti

Jag trodde vi skulle ha en liten bebis att mysa med här hemma nu. Det är otroligt hur han kan kännas längre bort nu än någonsin. För många veckor sedan la jag upp en bild på mig och Joachim och skrev "om 99 dagar blir vi föräldrar" och då kändes det inte så långt bort. Nu, 4 dagar över tiden, undrar jag om han någonsin kommer att komma. Känner mig lite uppgiven och jag börjar faktiskt känna mig lite orolig och rädd inför förlossningen, vilket jag aldrig känt innan. Nej detta är inget roligt. Idag ska jag och Joachim åka till Väla centrum och shoppa, mysa och slå ihjäl lite tid. 


Finaste Cassian som började på förskolan i tisdags, samma dag vår lillkille var beräknad. Känns som att han kommer hinna börja skolan innan vår kille kommer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback