Måndag

Idag åkte jag och uppdaterade garderoben ordentligt. Jag köpte yttligare ett par mammabyxor. Det blev även en del längre linnen, en gravidanpassad kjol och en bekväm topp. Jag kan fortfarande ha alla mina toppar och tröjor men nu när magen har växt så mycket har allt blivit liiiite för kort. Därför var längre linnen en väldigt bra investering för att kunna klä mig snyggt. Jag har dragit mig lite för att köpa för mycket gravidkläder just för att det endast är tre månader kvar tills vår älskling kommer. Men inte ska jag gå runt och känna mig obekväm eller använda stora tråkiga kläder i tre hela månader till. Nej där fick jag tänka om.
 Jag ska även börja titta bland mina klänningar, jag har några långklänningar som jag vet passar perfekt med magen.  


Oj vad magen har växt sedan denna bilden togs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback