Hejdå Fiat

Igår sa jag med sorg i hjärtat hejdå till min fina Fiat 500 C. Jag fick den som världens bästa överraskning på stundenten. Jag hade precis hoppat av flaket och pappa möter upp mig för att köra mig hem till festen. Vi går förbi min drömbil full med ballonger och flaggor. Några meter senare drar pappa upp nyckeln till just denna bilen och jag kunde inte tro mina ögon. Vi har haft fantastiska år tillsammans men nu bytar vi ut hög musik och nercabbat. Nu är det tid för komfort, säkerhet och utrymme för vår kommande redan så älskade lilla familjemedlem. 
Tack fina bil, den har varit helt underbar då man kan vänta på en femkrona, parkera var som helst och komma förbi precis överallt.

Vår nya snygga bil. Känns tryggt med sensorer och kamera åt alla håll. Jag vänjer mig fortfarande vid den något större bilen. Vi känner oss oerhört nöjda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback