Babyshower

I söndags var det äntligen dags för Annicas babyshower. Jag har varit påväg att försäga mig så många gånger. Det finns så fantastiskt mycket fint pynt och små presenter så det var svårt att veta vart man skulle dra gränsen. Men det blev iallafall pyntat med girlanger, ballonger och pins. Jag valde att ge en blöjtårta då detta är flicka nummer två i familjen och jag vet att hon redan har kläder och dylikt.
Vi åt en brunch och väldigt god snickers-liknande kaka till efterrätt, gudomligt gott.


Sötaste ballongerna  från partyland.






Kommentarer
Annica säger:

Tack för en super härlig brunch och allt därtill!!! 😘

2015-04-16 | 13:58:50
Anonym säger:

Så trevlig du/ nihade ordnat det

2015-04-19 | 11:39:55
Anonym säger:

För min syster kram Therese

2015-04-19 | 11:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback