Sushi

Jag vill helst inte dra ner på någonting i min livstil trots bristen på en fast inkomst. Jag har valt att inte ta studielån så länge det finns möljlighet till det. Att ta studielån är en fantastisk möjlighet men jag vill undvika lån i den mån det går innan stora köp som en ny bil, köpa loss lägenheten och hus kommer på tal. "Vi får dra ner på att äta sushi flera gånger i månaden och lite mindre shopping så blir det inga problem." Haha den menningen har varit mitt motto men trots det så äter vi mer sushi än någonsin. Phille rulle från Chillout med rostad lök eller New York roll ifrån Godai är de absoluta favoriterna. Rullar med avocado, lax och cream chees - mums. Jag kan inte få nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback