Måndag

I helgen fyllde min pappas flickvän 40år och hon hade sin fest på mina föräldrars firma. Jag har tidigare bara skakat på huvudet om att jag på något sätt skulle "ta över" eller jobba på ljus i hus. Men när jag kom in i lördags fick jag en sådan märklig magkänsla, är detta min blivande arbetsplats? Helt plötsligt kände jag mig extremt inspirerad och väldigt sugen på att fortsätta i deras fotspår. Märkligt hur det kan vända sådär egentligen, men vi får se. Jag tog några bilder men pågrund utav att det var omgjort till en festlokal var det inte många tomma ytor. 
En del av utebelysningsmiljön.
Älskar effekten av detta ljuset.
Såklart ska till och med utrymningsskylten vara designad, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback