Hemfärd

Godeftermiddag från JFK. Vi skulle egentligen sitta på flyget hem nu men pågrund utav en strejk på Island tvingas vi åka viaLondon istället, när jag fick mejlet om att vårt flyg var inställt fick jag en klump i magen, nu är vi "bara" sex timmar försenade men det känns som det dubbla när man är redo för att åka hem. Men vi har redan suttit av halva tiden så nu hoppas vi på att den sista tiden svischar förbi snabbt. 
Vi har haft en helt underbar resa i övrigt, jag har nog aldrig skrattat så mycket som under denna resan, vi har shoppat upp vartenda krona och vi har ätit mat konstant, en riktigt lyckad semester alltså. När vi landat ska jag kolla över bilderna från kameran som är lite mer seriösa än alla våra mobilbilder. 
Vi träffade världens snyggare polis i soho och dagen efter träffade vi honom igen fast på Wallstreet, en bild var ett måste, men vi stod och fnittrade i 20min innan vi vågade gå fram.
Jag älskar er något enormt.
Första dagens shopping.
Allt resulterade i NIO resväskor + handbagage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback