Våren är kommen

Äntligen börjar den underbara årstiden vår. Finns det något bättre? Man blir  så pigg och glad och allt känns lite bättre. Jag och Ellis har varit ute och klippt lite i trädgården och snyggat till. Jag älskar att ha Ellis löst i vår trädgård så hon kan få busa och springa av sig, när jag var klar gick vi på en lång promenad och nu har jag satt mig för att ta tag i dagens mattesidor. Jag förstod tyvärr ingenting av det nya avsnittet så jag ska använda mig av några mattevideos för att få bättre insikt, jag hoppas det går upp för mig ganska snart så vi hinner gå ut i det fina vädret igen innan vi ska till en vän för att se Oscarsgalan. Förutom att Joachim är och jobbar så är det en underbar söndag.


Jag packade in alla presenter jag köpte från Ullared och den ena förpackningen var märkligare och större än den andra men med lite trix och fix blev alla förvånansvärt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback