Torsdag

Det känns som att detta är det enda jag tjatar om men: Herregud vad tiden går fort! Imorgon är det fredag igen och även om helgen är välkommen så har det varit en väldigt bra vecka på jobb, solen har värmt oss ordentligt så förutom måltiderna så har vi i princip spenderat hela dagarna ute. Ljudnivån är inte lika hög (vilket resulterar i betydligt högre tålamod) man får prata med sina kollegor från andra avdelningar och man kan hitta på så mycket roliga lekar. Jag älskar att sommaren är påväg.

 Just nu sitter jag med matteboken och försöker förstå mig på derivata, jag vågar inte ropa hej än men när jag kallade på Joachim för att klaga på hur konstiga uppgifter det var tändes en liten lampa. När jag började läsa instruktionerna så gick det helt plötsligt upp för mig vad det verkligen stod i förklaringen. Knepigt men jag har ändå äntligen börjat förstå något. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback