Skam den som ger sig

Nu ska jag ta tag i matten! Jag ska klara det, jag har skrivit in mig på en matte-hjälp sida för en liten summa pengar med videos och grejer.  Jag har bestämt mig för att plugga tisdagar, torsdagar och söndagar oavsett vad. Jag behöver då läsa 3 1/2 sida per gång. Vill jag plugga de andra dagarna är det frivilligt, blir det för mycket ska jag gå ut på en promenad med Ellis och tänka över det innan jag sätter mig igen. Jag ska inte stressa upp mig och tänka "klarar jag inte matten så kommer jag inte kunna bli det jag drömmer om, då kommer jag sluta som städare föralltid typ" jag är expert på att stressa upp mig själv och det är väldigt onödigt. En sak i taget! Jag har bestämt mig för att ta en paus från arenan efter att jag jobbat på passet jag redan bokat in, det tar för mycket tid. Träningen har jag bestämt mig för att släppa i den mån jag vill. Hinner jag träna? Skit bra, men annars har jag tid för det när jag klarat matematiken. En sak i taget, ja det är mitt mantra i vår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback