Måndag

Då var det dags för en ny vecka med nya spännande händelser. Idag öppnar äntligen antagningen till högskolan! & Imorgon ska jag till läkaren på ett efterlängtat besök.

 Helgen var också riktigt trevlig. Fredagen innebar middag med familjen och smsande med söta bilder från sjukhuset. Lördagen kom och nu var hon äntligen hemma, vi fick låta dem allihopa landa lite i att vara hemma men sedan gick vi direkt upp för att hälsa på. Jag är kär! Underbara lilltjej. I lördags hade vi en riktigt rolig utgång och tyvärr gick hela söndagen åt att återhämta sig. Joachims familj var snälla och bjöd oss på mat och jag fick känna lillkillen i magen på Joachims syster röra sig för första gången! Nu blir det en paus med sena nätter på nattklubbar, man är ju inte 20 längre haha.

Charliee ❤️

Igår bläddrade vi igenom gamla album när Joachim och hans systrar var små och Joachim måste ha varit det gladaste barnet någonsin då han skrattar på alla bilder.

Mina fina vänner, vi lagade mat och hade det mysigt innan vi kickade igång förfesten ordentligt. Vi har alltid så himla roligt, inte en lugn stund (förutom när vi börjar äta haha, då är där några minuter som är knäpptysta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback