Babyshower

Just nu ligger jag på min inbokade 90minuters massage. Samtidigt är det babyshower dags, tyvärr kan jag inte närvara då jag som sagt är på spa. Men jag vill titta in och säga grattis och lycka till den blivande modern och den efterlängtade lillkillen. Puss från favorit moster & morbror, hehe.

Joachim ska representera vår familj idag. Jag hade från början tänkt göra en blöjtårta men Joachims entusiasm för att bära en blöjtårta genom halva stan fick mig att tänka om. En korg med våtservetter, babytvål, Ralph Lauren dräkt och nappflaska kan man förhoppningsvis alltid få användning för.


Kommentarer
Erica säger:

tack så otroligt mkt för den fina presenten! jag blev så himla himla glad! det var synd att du inte kunde vara med, för det var en helt underbar dag! vi får ses snart! pusskram ❤️

2014-03-02 | 22:15:14
Kim säger:

Inte gratulera pappan? ☺️

Svar: Haha jo absolut men jag har aldrig träffat honom och han har säkert ingen aning om vem jag är heller 😜
AnnaJohanna Hansson

2014-03-03 | 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback