Längtan & spänning

Jag är helt pirrig i magen, det är så mycket nytt som händer i våra liv just nu. Vänskap & kärleken blir starkare, min vidareutbildning börjar till höst och mycket mer. Känns som att jag mest svamlar men tidsnog kommer allt fram och då kan man beskriva förändringen i livet på ett annat sätt. Just ni sitter vi och dricker islatte i väntan på att äta brunch men min kära far som fyller år. Ikväll ska vi fira en av mina närmsta vänner, Kicki, som har fyllt 20år. Stort grattis till er båda. 
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

så spännande att läsa, ser fram emot att få läsa resten sen när allting klarnat! :-)

2014-06-09 | 23:36:17
Bloggadress: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback