Kärlek övervinner allt

Min fredag var väldigt mysig med härliga vänner, mat och bio. Lördagsförmiddagen hade vi brunch här hemma för Joachims chef med familj, vi fick härligt väder så vi kunde sitta ute och njuta av våfflor, frukt, bullar, ägg, bacon och allt som tillhör. Sedan tog tyvärr helgen en helomvändning. Hela livet vändes upp och ner och det kändes som att jag hade mitt livs värsta helg. Men med kärlek från familj, vänner och framförallt från min stora kärlek har jag hittat tillbaka igen. Jag vill tacka för alla fina ord och hoppas att jag kan finnas där för er som ni funnits för mig. Nu tittar vi framåt och med dessa fantastiska människorna omkring mig har jag världens bästa förutsättningar. Ta hand om varandra, njut av livet och älska så mycket ni bara kan. Nu ska jag somna i famnen hos världens bästa man och med vår fina Ellis. 
 
 
 
Mitt liv började när jag träffade dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback