Onsdag

God kväll! 
Vi längtar oerhört efter semestern här hemma. Ser fram emot dagsturer till Ystad och Österlen. Gårdsbutiker och mysiga restaurangbesök är också väldigt efterlängtat. 
Vi är lite personal på jobb just nu och därför jobbar vi långa dagar varje dag denna veckan, jag är verkligen bortskämd med mitt vanliga schema där jag vanligtvis sluta 1 en-två gånger i veckan. Jag tog mig en titt på mitt schema idag till skolan och min lycka var total. Vilken härligt schema! Jag har princip aldrig lektioner alla fem dagar i veckan och min längsta dag är 9-16 med en timmes lunch, jag ser verkligen fram emot de tre kommande åren.




Här är några av presenterna jag fick från brunchen, mina vänner har fantastisk smak.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback