Framtiden

Jag blev uppringd av min chef nu under kvällen och det är ovärderligt att ha sådant stöd i sina beslut. Jag har jobb fram till skolstart och sedan ska vi titta över mitt schema för att kunna matcha ihop jobb och skola. Oerhört tacksam över att ha en så samarbetsvillig arbetsgivare. Det är verkligen en lättnad att ha den biten utträtt. Nu ska jag njuta av kvällen tillsammans med familjen.

När förändringar sker i livet får jag alltid en sådan lust att byta ut hela min garderob. Som en nystart. Denna outfiten har allt jag är ute efter.



Kommentarer
Annika och Emma säger:

Näää vad synd.... Vi som tänkte fråga dig om du ville ha extra jobb till hösten... ;-) skulle du behöva så hör av dig ....du är den bästa vi haft! ;-) vi är flexibla och kan lova bli bättre på att planera ;-)

Hur aom helst lycka till med dina studier!

2014-07-16 | 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback