En ny början

Igår kom första beskedet om skolan och jag blev reserv på mitt förstahands val men kom in på det andra. Oavsätt så är detta en ny början för mig, jag börjar plugga. Nu håller jag alla tummarna för att jag blir antagen till min drömutbildning. Personal och arbetsliv


Det känns inte roligt att behöva lämna mitt jobb, alla underbara barn och föräldrar (jag fick blomman ovan av en förälder direkt efter beskedet) och alla fina arbetskamrater. Men jag är så oerhört redo för en vidareutbildning.

Kommentarer
Caroline- Alwin nellies mamma! säger:

Önskar dig all lycka till, vi kommer att sakna dig! Är du hos grannarna är fu slltid välkommen förbi! Kramar från oss

2014-07-13 | 01:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback