10 Juli

Jag känner mig riktigt lyckligt lottad idag. Jag fick precis allt jag önskade mig och mer där till. Idag har jag fått shoppa i Köpenhamn och hittade bland annat en riktigt snygg klänning till Cassians dop. Sedan åt vi lunch i Nyhamn och gick runt bland båtarna med en glass i handen. Vi blev sedan serverade middag tillsammans med den närmsta familjen. Och hela dagen var det strålande sol. Kunde inte blivit bättre. Jag saknade dock min pappa men jag får en heldag (förhoppningsvis vid poolen) med honom på söndag.

När man är på gränsen till för varm i skuggan endast iklädd linne och shorts så är det sommar påriktigt.
Mina favorit ungar! 


Kommentarer
Annika säger:

Grattis från oss! Låter som du haft en fantastisk födelsedag tillsammans med din familj! Känner igen den där pirrande känslan av att få paket men när jag fick barn avtog den ganska mycket..... Nu är det nästan samma känsla man känner det är deras födelsedagar!

2014-07-11 | 00:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback