Torsdag

Godkväll! Helt otroligt att det redan är torsdag. Imorgon jobbar jag till 1 och det finns inget bättre sätt att avsluta veckan. Om en timme ska jag dra mig mot ett träningspass, min hosta är inte riktigt borta men det struntar jag i. Jag börjar försiktigt och pausar om det skulle bli för mycket. 

I veckan har vi haft Linas matkasse till middag och i onsdags gjorde vi springrolls. Alltså det blev väl helt okej men det bästa var förberedelserna, jag och Joachim skrattade till tårar så dåliga vi var på att rulla dem. Jag gillar verkligen att laga mat tillsammans med min man, en av de få tillfällena vi är tillsammans utan mobiler, tv eller ipads.


Fulaste maträtten någonsin.

Igår träffade jag pappa och åt den godaste pizzan jag smakat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback