Tisdag

Denna dagen är fylld med väldigt mycket känslor. I mellandagarna fick jag ett samtal om att jag skulle byta avdelning. För någon utomstående förstår jag att jag kan verka tramsig men jag trivdes oförskämt bra på min avdelning. Barnen, föräldrarna, rutinerna och framförallt kollegorna. Jag har redan brutit ihop två gånger mot mina andra kollegor. Jag vet att vi kan fixa detta riktigt bra och vi verkar ha samma filosofi och jag får ett enormt ansvar som kommer ge mig så väldigt mycket erfarenhet. Men det gör ändå ont och kommer vara lite kämpigt innan man får rätt på allt igen. Jag fick även ett godkännande på mejl imorse om att jag börjar läsa matte imorgon! Denna våren kommer vara väldigt inriktad på skola och jobb!


Min nya favorit väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback