Tisdag

Det verkade som att det blev en liten bloggpaus i några dagar. Mest för att jag var riktigt deppig i helgen, i fredags bara låg jag i soffan och ville ingenting. Jag grät när jag kom hem från jobb och allt kändes bara skit. Kände för att ringa och säga upp mig från mina jobb och strunta i matten. Vi var inte ordinarie personal förra veckan och jag kände bara att det blev för mycket. Nu har jag rannsakat mig själv och insett. 
1. Ja vädret är riktigt tråkigt men det kan jag inte göra något åt. Jag och Joachim ska dock kolla över möjligheten att resa bort till värmen. 
2. Matten är svår men jag kommer klara det, att plugga varje dag kommer ge mig ett godkänt. Jag hade lika svårt för matte B och där landade jag på ett starkt VG.
3. Bara man pratar med sina kollegor så blir det bättre på sin arbetsplats.
4. Just nu är det mycket jobb men det gör att jag har möjlighet att resa och köpa det jag vill ha.

Så nu är det slut på mitt deppande och det är i rättandet tid som jag slutar stressa och börjar njuta av det denna tiden erbjuder. 


Vi firade min bästavän Mimmi i lördags och hon hade fått en underbart fin ring av sin pojkvän. Tyckte den passade ganska bra till min förlovningsring, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback