Söndag

Godmorgon säger jag med ett bultande huvud och en förfärlig hosta som inte ger med sig. Jag vågar inte ta mig till gymmet i detta skick och det tycker jag är riktigt trist. Nej denna dagen ska bara gå åt att vila, dricka hostmedicin och plugga matte. Jag och Joachim har precis lagt oss under filten i soffan för att se en film.


Två av våra nya kuddar. Jag har alltid varit lite besviken varje gång jag köpt hem ett nytt kuddfodral, visst det är fint när man puffar upp det men har man suttit i soffan ser dem riktigt sunkiga ut. Då kom Felicia med förslaget om att man kan stoppa två kuddar i varje fodral och voilà, kuddarna är supersnygga och fluffiga alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback